Sterrenbuurt

29 september 2011

Woonbedrijf speelt het slim

Sinds juni 2010 heeft de SP zich sterk gemaakt om de bewoners van 8 flats in de Sterrenbuurt te ondersteunen bij hun langlopende probleem met de hoge stookkosten. Maandag bleek op de derde bijeenkomst voor de bewoners dat Woonbedrijf het slim heeft gespeeld.

27 juli 2011

Beweging in de Sterrenbuurt-zaak

Sinds begin dit jaar helpt de SP de bewoners van de Sterrenbuurt met het stookkosten probleem. We zijn twee keer de huizen langs geweest, we hebben twee avonden georganiseerd en er zijn gesprekken gevoerd met Woonbedrijf. Maar een oplossing was nog steeds niet in zicht.

25 mei 2011

Stookkosten Sterrenbuurt, een ingewikkelde kwestie

Het probleem met de hoge stookkosten van de Sterrenbuurt is een erg ingewikkelde kwestie. Om die reden hebben we maandag 23 mei met een delegatie van de SP een gesprek gehad met Femke Hendrickx en Sanne van de Kerkhof, twee medewerkers van Woonbedrijf.

27 april 2011

Bewoners flats Sterrenbuurt laten het er niet bij zitten

Op dinsdagavond was de tweede bijeenkomst de bewoners van zeven flatcomplexen van het Woonbedrijf in de Sterrenbuurt in Woensel. De berekening van de stookkosten is vorig jaar bij veel bewoners goed fout gegaan. Daarom hebben we in maart de eerste bijeenkomst georganiseerd om de bewoners te helpen.

23 maart 2011

Woonbedrijf bederft woonplezier

Al een paar maanden helpt de SP-hulpdienst de bewoners van zeven flatcomplexen in de Sterrenbuurt in Woensel. De berekening van de stookkosten is vorig jaar bij veel bewoners goed fout gegaan. Voor alle bewoners, hebben we maandag een bijeenkomst georganiseerd, waarbij we geholpen hebben met het opstellen van een bezwaarschrift.

12 maart 2011

Hoge stookkosten in de Sterrenbuurt

De SP afdeling Eindhoven ondersteunt de bewoners van zeven flatcomplexen in de Sterrenbuurt. De berekening van de stookkosten is namelijk bij veel bewoners goed fout gegaan, zo begrepen wij na signalen uit de buurt.