SP Hulpdienst

De SP hulpdienst is er voor iedereen (dus ook voor niet-SP leden) die vragen heeft over: belastingen, sociale voorzieningen, huur- en consumentenzaken.

De SP Hulpdienst is iedere maandag bereikbaar op het SP-kantoor aan de Poeijersstraat 39, behalve op feestdagen en tijdens de reguliere vakanties, van 10.00 tot 12.00 uur. Een afspraak maken is gewenst.

Foto: Bert van Helvoirt

Zorg ervoor dat u tijdens een afspraak beslagen ten ijs komt en neem alle stukken mee die voor ons advies van belang kunnen zijn.

Telefonisch zijn wij bereikbaar op nummer 040-2816097. Zijn wij niet aanwezig, dan kun je de voicemail inspreken. Deze voicemail wordt op maandag afgeluisterd en u wordt dan zo spoedig mogelijk teruggebeld. Dit kan een weekje duren en wij bellen altijd op maandagochtend. Bij geen gehoor wordt er in de avond contact opgenomen.

Per mail zijn wij te bereiken via hulpdiensteindhoven@sp.nl.

Bij ingewikkelde zaken helpen wij de zaken op een rijtje te zetten en verwijzen wij u door naar een deskundige.

Alle zaken worden discreet behandeld.

Het team bestaat uit: Nick Brok, Jan-Francis van Abbe, Bert van Helvoirt en Mick van Son.