De leden van de SP

De SP wordt bijna in zijn geheel gerund door haar leden. Alle leden van de SP die iets willen bijdragen aan een socialer Nederland doen dit vrijwillig. De SP is zowel op landelijk, provinciaal als gemeentelijk niveau actief.

Een motto van de SP is: "Zonder actie geen fractie". Actievoeren zit de SP in het bloed. Als er iets onrechtvaardig gebeurt, wil de SP daar iets aan veranderen door middel van een actie.

Naast het voeren van actie en het deelnemen aan de SP fractie in de gemeenteraad zijn er ook veel 'klusjes' die gedaan worden om SP afdeling Eindhoven levend te houden. Zo ontvangen alle leden in Eindhoven en omgeving elke maand het maandblad de 'Tribune'. Deze worden rondgebracht door mede-SP-leden.

Wil je bijdragen aan een beter Nederland door je ideeen te delen of je handen uit je mouwen te steken? Wordt dan lid van de SP. Iedere Nederlander die nog niet lid is van een andere politieke partij en de statuten van de SP onderschrijft kan dit doen. Het lidmaatschapsgeld is 5 euro per kwartaal.

Word lid van de SP!