Zienswijze over ontwerp-Luchthavenbesluit beschikbaar

15 oktober 2013

Zienswijze over ontwerp-Luchthavenbesluit beschikbaar

Op dit moment ligt er een concept-luchthavenbesluit voor de militaire vliegbasis Eindhoven /Eindhoven Airport ter inzage. Het is van belang dat daarop veel reacties komen! Om uw mening te geven kunt u gebruik maken van een standaard-zienswijze zoals die door het bestuur van het Platform De 10 geboden voor Eindhoven Airport geformuleerd is. Deze treft u hier aan (doc file).

U heeft de keuze uit de volgende adresseringsmethoden:

1. a) U kunt digitaal uw zienswijze aanleveren via de website www.centrumpp.nl , waarna u doorkiest naar /projecten/actuele zienswijzeprocedures/ontwerp-luchthavenbesluit en MER militaire luchthaven Eindhoven. U krijgt dan een heleboel tekst, waaronder een lange lijst stukken waarin de informatie over besluit en MER staat opgeschreven. Tamelijk achteraan staat onopvallend de link “Zienswijzeformulier”. Die moet u hebben. U kunt de bijlage als bestand meesturen.
  2. U kunt het meegeleverde bestand uitprinten en in een envelop stoppen (met postzegel) naar Centrum Publieksparticipatie, o.v.v Ontwerp-luchthavenbesluit Eindhoven, postbus 30316, 2500GH Den Haag.

In alle gevallen moet u uiteraard uw naam en adres invullen!

Eindhoven Airport
Eindhoven Airport / Foto: Rob de Kruif

Uw zienswijze moet uiterlijk op 21 oktober aankomen!

Voor verdere informatie:
Bernard Gerard bjmgerard@gmail.com 040-2454879

Blijf melden!
De BOW en het Platform De 10 geboden voor Eindhoven Airport blijven het van belang vinden dat er overlastmeldingen blijven binnenkomen als het vlieglawaai daartoe aanleiding geeft. Blijf dat dus doen! Deze steun is van groot belang voor hun positie!

Steun het Platform!
U kunt de standpunten van het Platform De 10 geboden voor Eindhoven Airport steunen door te tekenen op de website www.de10gebodenvoorea.nl. Wie het betreffende vakje aankruist, krijgt enkele malen per jaar een Nieuwsbrief.