0% Is genoeg actie op 22-6-2020

22 juni 2020

0% Is genoeg actie op 22-6-2020

Foto: Stef

Op 22 Juni 2020 heeft SP-Eindhoven actie gevoerd tegen de aankomende huurverhoging. In een tijd waarin de onkosten alsmaar blijven stijgen en steeds meer mensen in armoede moeten leven, heeft onze regering in al haar onnozelheid wederom besloten dat in Nederland de gierigheid regeert. De SP pikt dit niet langer. Om deze reden hebben we vandaag bij diverse Eindhovense woningbouw verenigingen letterlijk de vuile was buiten gehangen, bestaande uit schrijnende verhalen van mensen die iedere maand van dag tot dag moeten leven en aan het eind van hun geld op chronische basis een stuk maand over houden.

Al deze verhalen zijn gebundeld en, in de vorm van een zwartboek, aan de managers van de woningbouw verenigingen aangeboden

Het mag duidelijk zijn dat we in een land leven wat geregeerd wordt door de gierigheid en waar een Neoliberale regering er enkel op uit is om de rijken rijker en de armen armer te maken.