Buurten in Vaartbroek

26 februari 2011

Buurten in Vaartbroek

Op vrijdag 25 februari heeft een groot SP-gezelschap zich naar het Eindhovens noorden begeven. Onze campagne is op volle toeren. Daarom was het een extra leuke opsteker wanneer Tweede Kamerlid Manja Smits (Woordvoerder basis-, middelbaar- en speciaal onderwijs) kwam assisteren.

In de wijk Vaartbroek kregen we erg leuke reacties van mensen die winkelcentrum Vaartbroek passeerden. Het tomaatvormig schuursponsje werd dan ook graag aangenomen, terwijl we aan de mensen vroegen of en op wie ze wilden gaan stemmen op 2 maart. Na een klein half uurtje zijn we de wijk ingetrokken om bij de mensen aan te bellen.

Aan de slag in Winkelcentrum Vaartbroek

Gelukkig waren er op deze vrijdag in de namiddag velen die opendeden. Naast de gebruikelijke 'ja, natuurlijk ga ik op de SP stemmen' kregen we ook andere reacties. Vele mensen waren erg in dubio over waar ze nu op moesten gaan stemmen, want ze voelden goed aan dat hun beslissing veel waard is.

Veel enthousiaste mensen

Ieders beslissing is inderdaad veel waard! Bij deze Statenverkiezingen kunnen we er namelijk voor zorgen dat de PVV uit de Eerste Kamer blijft en ervoor zorgen dat de SP goed vertegenwoordigd blijft, want het moet namelijk allemaal een stuk menselijker en socialer.

Tweede Kamerlid Manja Smits helpt goed mee

Als je bij de Provinciale Statenverkiezing je stem uitbrengt, dan stem je indirect ook voor de leden van de Eerste Kamer. In de Eerste Kamer zitten wijze mannen en vrouwen die de plannen van de Tweede Kamer nauwkeurig bekijken en deze vervolgens goed- of afkeuren.

Een warm welkom bij het steunpunt 55+

Deze wijze mensen willen we in deze tijd natuurlijk graag behouden. Wat er in de Tweede Kamer aan beleid wordt geopperd, verdient een controle op uitvoerbaarheid, om de maatschappij leefbaar te houden voor iedereen.

Even poseren

Marcel Lathouwers