Een goed begin in Valkenswaard

19 januari 2011

Een goed begin in Valkenswaard

“'t Is nie makkelik; alles mag, niets moet, maar 't zou wel mooi zijn!” vat Paul Lempens uit Weert samen hoe de SP-leden in Valkenswaard taan tegenover het oprichten van een afdeling in de gemeente. Een klein groepje leden kwam dinsdagavond bijeen om de plannen voor de campagne voor Provinciale Staten te bespreken.

De SP afdeling in Eindhoven is ook verantwoordelijk voor de SP-leden in enkele omliggende gemeenten, zoals Valkenswaard. Het zou mooi zijn als ook in deze plaats de SP meer gezicht zou kunnen krijgen.

De eerste bijeenkoimst van 2011

Daarom riep SP-voorzitter Anke van Hest de leden bijeen om de eerste SP-activiteit sinds enige tijd te bespreken én om kennis te maken en te proosten op het nieuwe jaar. SP-voorzitter Paul Lempens uit Weert had hulp
aangeboden en was ook aanwezig.

Het maken van plannen

Alle aanwezigen zegden toe naar vermogen hun steentje bij te dragen met leden bellen, plannen maken, folders huis-aan-huis bezorgen, plakken en dergelijke. Een goed begin voor het nieuwe jaar in Valkenswaard. De tomaat komt weer langzaam op in 't dorp.

Paul Lempens
Afdelingsvoorzitter SP Weert