Vruchtbare middag met Hans-Martin Don

21 juni 2008

Vruchtbare middag met Hans-Martin Don

Woensdagmiddag 18 juni had de ouderenwerkgroep van SP Eindhoven een middag georganiseerd met als thema ‘Leer uw SP wethouder kennen!!’. Een middag waar wethouder Hans-Martin Don dus te gast was.

Het is een succesvolle middag geworden waar 22 mensen op af zijn gekomen. Het was een gevarieerd publiek dat bestond uit zowel SP-leden als niet-leden.

Hans-Martin Don begint zijn verhaal

Hans-Martin Don begon zijn verhaal met een korte geschiedenis over hoe hij in maart 2006 wethouder was geworden voor de SP in Eindhoven.
Hij vertelde dat toen hij eenmaal aan de klus begonnen was, hij besefte dat hij op deze manier echt wat kon gaan betekenen voor Eindhoven. Hans-Martin gaf uitleg over een aantal belangrijke zaken van zijn takenpakket. Na het verhaal van Hans-Martin was er uitgebreid de tijd om vragen te stellen. Door zijn informele manier van spreken was er weinig schroom om vragen te stellen. Er ontstonden mooie discussies over allerlei onderwerpen.

Een gezonde versnapering in de pauze

Op het einde maakte iemand nog een laatste opmerking die de SP in zijn zak kan steken ‘Eindhoven is laatst uitgeroepen tot de sociaalste stad van Nederland en dat is zeker dankzij Hans-Martin’. Het aanwezige publiek reageerde meteen met een flink applaus.