Bewonersavond Tafelbergstraat, Rustenburgstraat en Veldmaarschalk Smutsstraat.

30 maart 2022

Bewonersavond Tafelbergstraat, Rustenburgstraat en Veldmaarschalk Smutsstraat.

Foto: SP Eindhoven

SP Eindhoven is in de Tafelbergstraat, Rustenburgstraat en Veldmaarschalk Smutsstraat met bewoners in gesprek gegaan. Veel huurders, kopers en antikrakers hebben met ons gesproken over de aankomende sloop van uw woningen. Velen gaven aan, te willen blijven, maar woningcorporatie Trudo heeft duidelijk andere plannen met uw huis. We nodigen u dan ook van harte uit voor een bewonersavond op 1 april in het partijhuis van de SP.  Doel van de avond is te praten over de gezamenlijke belangen van de buurt en de eisen richting de woningbouwvereniging Trudo.

Op deze bewonersavond gaan we graag in gesprek om samen tot een actieplan te komen. Wanneer we ons organiseren, en samen optrekken met duidelijke eisen, maken we meer kans om iets te bereiken. De SP wil dit graag samen met jullie doen. Doen jullie mee?

Kom dan op 1 april 2022 om 19:30 uur naar het Partijhuis van de SP, Poeijersstraat 39. Vanaf 19:00 uur bent u welkom voor de inloop.

Mocht u niet aanwezig kunnen zijn maar wel graag op de hoogte willen blijven, of wilt u zich aansluiten? U kunt een bericht sturen aan onderstaande contactgegevens.

Tot ziens op 1 april 2022

Foto: SP Eindhoven