Vrijwilligers gezocht voor klop aktie

3 september 2021

Vrijwilligers gezocht voor klop aktie

Foto: SP

In de afdeling zijn we bezig met een wooncampagne. We doen dat door het hele land (zwartboek wonen). In de afdeling Eindhoven hebben we de afgelopen maand geklopt (langs de deur gaan en vragen stellen) in de wijk Bennekel in Eindhoven. Hier hebben we al veel schrijnende verhalen gehoord, Je loopt altijd met zijn tweeën,  dus je staat er niet alleen voor.

We gaan zaterdag 11 september naar de wijk Lievendaal in Strijp in Gestel. van 13.00 uur tot maximaal 15.00 uur. Samenkomst Lievendaalseweg/ hoek  der Marckstraat.  Misschien gaan we later in de maand nog een keertje. In  andere wijken in Eindhoven en buiten Eindhoven willen we ook gaan kloppen. Hiervoor hebben we natuurlijk mensen nodig die ons helpen. Wil je meedoen nem dan contact op Anneke de voorzitter tel.nr. 040 2816097 of per mail eindhoven@sp.nl

Wil je 11 september meedoen neem dan contact op met Hannie. Tel.nr. 040 2575287 of 06 10769419 of via mail vanbeershannie@hotmail.com

We stellen vragen over Woningnood, Woonlasten, Onderhoud woning, Renovatie/verduurzaming, sloop en als extra vraag Zonnepanelen en als je 100.000 euro in je buurt kunt besteden waar zou u dit dan aan besteden. (Zo kom je te weten wat er in de buurt leeft,).