Aftrap verkiezingscampagne 2e kamer 2021

20 februari 2021

Aftrap verkiezingscampagne 2e kamer 2021

Foto: SP

Afgelopen vrijdag zijn we begonnen met de distributie van maar liefst 40.000 folders en 10.000 flyers voor de gemeente Eindhoven en de omliggende dorpen. Onze mensen op het partijhuis zijn er in geslaagd om op deze eerste dag van de distributie al maar liefst 10.000 folders (dat is voor de beeldvorming een halve pallet)onderweg te krijgen via de 90 a 100 bezorgers. Onze dank aan al deze bezorgers en medewerkers van de campagne is nu in dit prille stadium al enorm!

Hoewel we uiteraard alweer een paar maanden bezig zijn met de voorbereidingen zoeken we uiteraard nog altijd vrijwilligers die mee willen helpen bij Folders en flyers bezorgen, maar ook voor het belteam zoeken we nogsteeds mensen uiteraard. Immers eendracht maakt macht en vele handen maken licht werk.

Wij zijn overtuigd dat onze boodschap de enige juiste is: Nederland moet eerlijker !!!

Tevens willen wij er ook de aandacht op vestigen dat dit jaar onze eigen Murat Memis op de lijst staat op de lijst van kandidaten voor de 2e kamer, dus laat uw stem horen en stem SP