Met de SP naar het luchtvaartdebat in de Tweede Kamer op woensdag 5 december

30 november 2018

Met de SP naar het luchtvaartdebat in de Tweede Kamer op woensdag 5 december

Woensdag 5 december is in de Tweede Kamer een “Algemeen Overleg” over de luchtvaart. Op de agenda staat ook hoe de discussie gevoerd gaat worden over de toekomst van Eindhoven Airport.

De SP is bezorgd over de grote groei van de luchtvaart wereldwijd en volgt de ontwikkelingen rond ons eigen vliegveld op de voet. Woensdag 5 december gaat ons raadslid Jannie Visscher naar de Tweede Kamer om daar op de publieke tribune het debat over de luchtvaart te volgen. We nodigen geïnteresseerde leden uit om mee te gaan. Het debat begint om 11.15 en eindigt om 16.15 u maar je hoeft natuurlijk niet perse tot het einde te blijven. Dat hangt ook af van het verloop van het debat en hoeveel tijd de deelnemers beschikbaar hebben.

Voor wie meegaat: de SP betaalt de reiskosten. Belangstellenden kunnen contact opnemen met Jannie Visscher, j.visscher@eindhoven.nl of telefoon 06-22446154.

NB: in de afdelingsmail die op 30 november is verzonden staat abusievelijk donderdag 5 december maar het is WOENSDAG.