SP wethouder Jakob Wedemeijer: "Denk mee over het nieuwe familiezwembad van De Tongelreep"

8 september 2016

Op 5 september jongstleden is het golfslagbad in de Tongelreep gesloten. De andere baden van de Tongelreep blijven gewoon open en zijn voor iedereen te bezoeken voor een toegangsprijs van 6 euro. In plaats van het golfslagbad komt er een familiebad. Om ervoor te zorgen dat het een bad van iedereen wordt roep SP wethouder Jakob Wedemeijer op om mee te denken en te praten over hoe dit familiebad er uit komt te zien.

Meedenken over hoe het familiebad eruit komt te zien kan op verschillende manieren. Je kunt je tot 10 september inschrijven om in de periode van 15 tot 21 september je ideeën te kunnen spuien op verschillende bijeenkomsten. Iedereen die niet kan of wil deelnemen aan zo'n bijeenkomst kan zijn ideeën over de nieuwe Tongelreep tot 20 september via een verhaal of tekening insturen

Jakob Wedemeijer: "Ik wil graag weten wat jij zou willen terugzien in een familiebad en waarom dat voor jou zo belangrijk is."

"Op maandagavond 26 september 2016 gaat de gemeente in gesprek met de meest creatieve inzenders en zullen we ideeën verwerken in scenario’s. Uiteindelijk zal de gemeenteraad begin 2017 een besluit nemen over de nieuwe Tongelreep. Ik hoop jullie te zien op de 26e!"

Schrijf je in voor de bijeenkomsten of stuur je
idee op via
www.eindhovensport.nl.