Vrijdag 17 oktober: Infomarkt voor Dag van de Armoede

15 oktober 2014

Vrijdag 17 oktober: Infomarkt voor Dag van de Armoede

Aanstaande vrijdag 17 oktober is de jaarlijks terugkerende Dag van de Armoede. Op deze dag staan we extra stil bij de mensen die het moeilijk hebben omdat ze in armoede leven. In het teken van de Dag van de Armoede wordt er op het Catharinaplein of in de Catharinakerk vanaf 17:00 uur een informatiemarkt georganiseerd door veel verschillende organisaties die zich bezig houden met armoedebestrijding.

Organisaties die aanwezig zullen zijn op de infomarkt zijn: Steunpunt Materiële hulpvragen, Open Huis Catharinakerk, Voedselbank Eindhoven, Kledingbank Eindhoven, Het Leger des Heils, Inloophuis het Hemeltje, Stichting Leergeld, Ervaring Die Staat, Springplank040, De Stadsakkers, Stichting Present en Gemeente Eindhoven.

De markt is vrij toegankelijk. Bij goed weer wordt de infomarkt gehouden op het terras voor de kerk. Bij slecht weer verhuist de markt naar binnen in de Catharinakerk. Naast alleen informatie zullen er deze middag ook optredens te zien zijn.