Geslaagde nieuwe ledenavond

8 oktober 2011

Geslaagde nieuwe ledenavond

Met een tafel vol nieuwe leden hebben we woensdagavond een geslaagde en informatieve avond gehad. Om de paar maanden organiseren we voor nieuwe leden een avond om kennis te maken met SP afdeling Eindhoven. Dit keer hadden er zich ook leden aangemeld die al even lid zijn, maar toch eens wat nader kennis wilden maken.

In het kennismakingsrondje bleek al gauw dat de meeste mensen lid zijn geworden omdat ze genoeg hebben van het huidige politieke klimaat. Voor een aantal is de actie ‘Armoede werkt niet’ een directe reden en voor een aantal andere het steeds groter verschil tussen rijk en arm. Maar iedereen had gemeen dat ze al lang SP stemden en het nu tijd vonden worden om ook lid te worden.

Een tafel vol nieuwe leden

Deze keer waren er ook leden uit de randgemeente. Vanuit Best, Waalre, Veldhoven en Reusel waren er mensen naar Eindhoven afgereisd.

Een aantal van deze mensen is al gestart met meehelpen en voor de rest gaan we bekeken hoe ze een steentje bij kunnen dragen om SP afdeling Eindhoven beter zichtbaar te maken.

Anke van Hest
Afdelingsvoorzitter SP Eindhoven