SP Eindhoven kiest nieuw bestuur tijdens algemene ledenvergadering

11 april 2008

SP Eindhoven kiest nieuw bestuur tijdens algemene ledenvergadering

Tijdens de algemene ledenvergadering van woensdagavond 9 april 2008 hebben ruim 30 SP leden van de SP uit Eindhoven een nieuw bestuur gekozen.

Er hadden zich 14 mensen aangemeld voor de bestuursfunctie. Deze 14 mensen zijn, met ruime meerderheid van stemmen, allemaal gekozen door de aanwezige leden. Van deze 14 mensen zaten er al 11 in het bestuur. De overige 3 leden zijn nieuwe bestuursleden.

uitdelen lees materiaal

Verder heeft Marijke Kamphorst (voorzitter) tijdens deze ledenavond een verantwoording afgelegd over het jaarplan van 2007.
Herman Poels (penningmeester) heeft de begroting uitgebreid toegelicht. Volgens de kascommissie, die dit jaar bestond uit Bart van der Zwet en Guy Jeurissen zag de begroting er goed verzorgd uit en “hebben ze er geen gat in kunnen schieten”.
Bernard Gerard (bestuurslid) heeft het tweejarenplan van afdeling Eindhoven van mei 2008-mei 2010 toegelicht. In hoofdlijnen waren de aanwezige leden het met het plan eens. Een aantal gemaakte aanvullingen worden nog opgenomen waarna het tweejarenplan vastgesteld wordt.

Bernard Gerard licht tweejareplan toe

De ledenavond is afgesloten met een drankje en een lekker hapje waarbij gezellig informeel werd nagepraat. Tijdens dit deel van de avond is er gebruik gemaakt om informele contacten te onderhouden met de aanwezige leden. Het gevolg is dat een aantal leden toegezegd hebben om actiever te worden voor SP Eindhoven.
We kunnen terug kijken op een goede, informatieve en nuttige algemene ledenavond.

informaal napraten

Voor een overzicht van alle bestuursleden: Bestuur