WAO-DEMONSTRATIE!

16 maart 2007

WAO-DEMONSTRATIE!

Het actiecomité “Stop de herkeuringen” organiseert een demonstratie om de onrechtvaardige en onmenselijke herkeuringen te stoppen. De SP steunt deze demonstratie.

De demonstratie vindt plaats op woensdag 21 maart in Den Haag. Men verzamelt om 11.30 uur in Theater Concordia, Hogezand 42, te Den Haag. Daar vinden diverse activiteiten plaats. Om 13.00 trekt men naar de Tweede Kamer, waar een petitie wordt aangeboden. Om 14 uur is het afgelopen.

Enkele SP-afdelingen in Zuid-Nederland laten een bus rijden. Deze kan naar schatting ongeveer om 09.30 uur passagiers oppikken bij Motel van der Valk in Eindhoven. De kosten van de rit staan nog niet met zekerheid vast, maar zullen voor mensen, die in Eindhoven opstappen, niet meer dan 10 Euro bedragen (mogelijk minder).
Wie vanuit Eindhoven en omstreken mee wil, moet zich opgeven bij Willemieke Arts, liefst per email (willemiekearts@tomaatnet.nl) en anders op 040-2454879. De SP zal aan degenen, die zich aanmelden, op tijd de precieze vertrektijd/plaats doorgeven.

Uiteraard is het niet verplicht om met de bus mee te gaan. U kunt ook op eigen gelegenheid gaan. Op de site van de Eindhovense SP wordt een routebeschrijving geplaatst. In dat geval verzoekt de organisatie u om u aan te melden op stopdeherkeuring@gmail.com. Op de site http://stopdeherkeuringen.punt.nl kunt u ook informatie vinden.

1) Terugdraaien onmenselijke herkeuringen voor iedereen
2) Weg met de onbillijke keuringseisen voor WAO en WIA