Gemeenteraadsverkiezingen 2018

30 mei 2018

Geen tweedeling in Eindhoven!

Foto: Jannie Visscher / CDA folder verkiezingen 2018

Op 29 mei werd het coalitieakkoord van VVD, GroenLinks, PvdA en CDA besproken in de gemeenteraad. Murat Memis voerde het woord namens de SP. Hij begon met te zeggen dat de SP het heel belangrijk vindt dat het nieuwe gemeentebestuur z'n best gaat doen om de tweedeling in de samenleving een halt toe te roepen.

19 februari 2018

Verkiezingsposters plakken in Eindhoven

Foto: SP

De eerste SP-posters hangen alweer in de stad. Eén team heeft een deel van Eindhoven-noord al te pakken en een ander team is in Tongelre aan de slag geweest. Met dit mooie weer is het heerlijk om lekker buiten op pad te zijn voor de meest sociale partij die ons land rijk is. Wil je meehelpen? Stuur een mailtje naar: mjclathouwers@gmail.com

13 februari 2018

SP en VVD organiseren informatieavond over Sustainable Development Goals

De fracties van de SP en de VVD organiseren op dinsdag 27 februari een informatieavond over de Sustainable Development Goals (SDG) van de VN, ook wel Global Goals genoemd. De 17 Global Goals zijn mondiale uitdagingen die op een zeer breed terrein liggen. De doelen gaan over energie, klimaat, banen, woningbouw, duurzame steden, armoede, diversiteit, uitbannen van ongelijkheid.

27 januari 2018

Lijsttrekker Murat Memis tekent regenboog stembusakkoord

Foto: Murat Memis

Vrijdag 26 januari heeft lijsttrekker Murat Memis namens de SP het roze stembusakkoord getekend. De afgelopen jaren heeft de SP zich in Eindhoven ingezet voor het verbeteren van de positie van LHBT's (Lesbisch, Homo-, Bi-, en Transseksueel).